Ślizg Eco Expert
- Motyl
- Kierowca
- Posty: 586
- Rejestracja: 26 gru 2011, 20:18
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Ślizg Eco Expert
Wciąż walczę z laminowaniem. Z tego co zauważyłem to jeśli temp. spadnie poniżej 18*C to żywica utwardza się ponad 2 tygodnie lub pozostanie w konsystencji smoły. Tkanina 300g/m2 to nieporozumienie w tym projekcie, do tej grubości potrzeba by metody 'worka próżniowego'. Więc muszę dokupić tkanine 48g/m2 i mam nadzieje że wreszcie się uda.
Czas na coś przyjemniejszego, mianowicie wał Wykonany z rurki mosiężnej fi5, pręt stalowy fi2, kawałek rurki silikonowej, wszystko osadzone na panewkach teflonowych. Podobno ten teflon jest lepszy niż panewki z mosiądzu ale to się okaże w praktyce. Na koniec śruby mosiężne (hand made), niestety nie wykonane przeze mnie, gwint fi3.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Motyl
- Kierowca
- Posty: 586
- Rejestracja: 26 gru 2011, 20:18
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Ślizg Eco Expert
Powoli do przodu, w zasadzie już jest wszystko co potrzeba lecz brakło żywicy do przyczepienia wszystkiego tak jak być powinno.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mauy-miu
- Śpioch
- Posty: 5873
- Rejestracja: 01 maja 2012, 22:10
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
Re: Ślizg Eco Expert
myślałem, ze temat umarł
super to wygląda, pełna profeska
jestem ciekaw efektu końcowego
pozdro
super to wygląda, pełna profeska
jestem ciekaw efektu końcowego
pozdro
- Motyl
- Kierowca
- Posty: 586
- Rejestracja: 26 gru 2011, 20:18
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Ślizg Eco Expert
Temat nie umrze, a postępy idą bardzo powoli bo robię 2sztuki i do tego muszę jakoś pogodzić studia
Dzięki za miłe słowa
Pierwsze 'wodowanie'.
Brak przecieków, silnik mogłem dać bliżej dna żeby wał był jak najbardziej w płaszczyźnie poziomej, lecz już tak zostanie. Ewentualnie będę dociążać ołowiem dziób żeby za bardzo go nie wybijało. Na najwolniejszych obrotach jakie podaje regulator ledwo mogę go utrzymać. Sprzęgło łączące silnik i wał musiało zostać wykonane na nowo bo poprzednie wykonane na wiertarce kolumnowej miało bicie. Teraz jest wytoczone i jest idealnie osiowo
Dzięki za miłe słowa
Pierwsze 'wodowanie'.
Brak przecieków, silnik mogłem dać bliżej dna żeby wał był jak najbardziej w płaszczyźnie poziomej, lecz już tak zostanie. Ewentualnie będę dociążać ołowiem dziób żeby za bardzo go nie wybijało. Na najwolniejszych obrotach jakie podaje regulator ledwo mogę go utrzymać. Sprzęgło łączące silnik i wał musiało zostać wykonane na nowo bo poprzednie wykonane na wiertarce kolumnowej miało bicie. Teraz jest wytoczone i jest idealnie osiowo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Motyl
- Kierowca
- Posty: 586
- Rejestracja: 26 gru 2011, 20:18
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Ślizg Eco Expert
Troszkę zbliżeń na wykonane elementy.
Tak prezentuję się aktualnie, na dniach montowanie bebechów i można zamykać pokrywę
Tak prezentuję się aktualnie, na dniach montowanie bebechów i można zamykać pokrywę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Motyl
- Kierowca
- Posty: 586
- Rejestracja: 26 gru 2011, 20:18
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Ślizg Eco Expert
Pierwsze testy na wodzie za mną
Tak jak się spodziewałem model "żabkuje" przez co nie można wcisnąć na max drążka, tylko trzeba pływać na 60% mocy. W kolejnych testach będę dokładać ołowiu i mam nadzieje że będzie lepiej
Chłodzenie chłodzi i to bardzo dobrze Promień skrętu nie jest zawodniczy, ale jak dla mnie zadowalający. Przynajmniej bezpiecznie trzyma się wody i się nie wywraca. Pakiet trzyma 25 min więc nie ma źle
Krótki filmik, nagrywany telefonem więc bez szału.
http://www.youtube.com/watch?v=A1ygm0zT9cc" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak jak się spodziewałem model "żabkuje" przez co nie można wcisnąć na max drążka, tylko trzeba pływać na 60% mocy. W kolejnych testach będę dokładać ołowiu i mam nadzieje że będzie lepiej
Chłodzenie chłodzi i to bardzo dobrze Promień skrętu nie jest zawodniczy, ale jak dla mnie zadowalający. Przynajmniej bezpiecznie trzyma się wody i się nie wywraca. Pakiet trzyma 25 min więc nie ma źle
Krótki filmik, nagrywany telefonem więc bez szału.
http://www.youtube.com/watch?v=A1ygm0zT9cc" onclick="window.open(this.href);return false;
- Motyl
- Kierowca
- Posty: 586
- Rejestracja: 26 gru 2011, 20:18
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Ślizg Eco Expert
Pierwsze poważne szkody przez patyk... Najgorsze w tym że nie widać zagrożeń pod wodą i przy pływaniu się tego od razu nie odczuwa. Dopiero po chwili zaczynają się problemy ze skrętem, zwiększa się głośność i przybywa wody w środku Mieliśmy z kumplem sporo szczęścia że w porę się zorientowaliśmy Powyginane stery i wyrwane wały. Już się wszystko klei i za tydzień znów ciąg dalszy mielenia wody
Lekkie dotknięcia się kadłubów na wodzie skutkują takim efektem
A tak w środku wyglądają rupiecie, wszystko na rzepy poprzyczepiane żeby się nie obijało.
Lekkie dotknięcia się kadłubów na wodzie skutkują takim efektem
A tak w środku wyglądają rupiecie, wszystko na rzepy poprzyczepiane żeby się nie obijało.