Strona 2 z 2

Re: Actros Gigaspace 6x4 Konwersja Alu !

: 25 maja 2020, 03:01
autor: mongrel
Ja z tym bogatym to tak na żarty. Aczkolwiek gdybyśmy wszystko co dorabiamy tu do swoich modeli kupowali to brakło by banków do napadania. Niektórych rzeczy się nie da i nie opłaca robić samemu a inne wręcz wypada. Forum przede wszystkim jest kopalnią wiedzy dla tych którzy chcą ulepszyć model, zrobić samemu zabudowę, naczepę. Bo jak komuś zależy bez ceregieli i na szybko i nie ma on jakiś wymagań względem ciężarówki to wystarczy zakupić i złożyć jak tamyjka przykazała w instrukcji. Tyle tylko że już na starcie będzie to wyścigówka na blaszaku z kitu ze zwiększonym promieniem skrętu jak wyżej rzeczony Ackerman itd. Są to proste myki a wiele dają. Każdy kiedyś zaczynał i błędy są nieuniknione. Co do warsztatu to nie trzeba garaży wyposażonych w centra obróbcze cnc ale imadełko, wkrętarka, ściski, piłka do metalu, pilniki itd bardzo się przydają. Czytaj forum, pytaj jak coś. Tu Ci każdy pomoże. W UK jest wiara od Nas. Archi, Robert i jeszcze Taki nowy nasz kolega.

Re: Actros Gigaspace 6x4 Konwersja Alu !

: 25 maja 2020, 18:17
autor: mauy-miu
mongrel pisze:
24 maja 2020, 23:37
U nas na forum pierwszym Git-modelarzem, Git-człowiekiem który zwrócił uwagę na poprawny skręt był Wielki Mauy-miu, nasz kolega modelarz. Wcześniej miał doświadczenie w modelach do driftu stąd jego obszerna wiedza. Przeniesienie drążka łączącego zwrotnice na 'tył' poprawi skręt i uczyni go prawidłowym jak w 1:1.
Doczekałem się, Mongrel napisał wreszcie coś mądrego :he

Re: Actros Gigaspace 6x4 Konwersja Alu !

: 25 maja 2020, 21:38
autor: Gacek_xx
mongrel pisze:
25 maja 2020, 03:01
Ja z tym bogatym to tak na żarty. Aczkolwiek gdybyśmy wszystko co dorabiamy tu do swoich modeli kupowali to brakło by banków do napadania. Niektórych rzeczy się nie da i nie opłaca robić samemu a inne wręcz wypada. Forum przede wszystkim jest kopalnią wiedzy dla tych którzy chcą ulepszyć model, zrobić samemu zabudowę, naczepę. Bo jak komuś zależy bez ceregieli i na szybko i nie ma on jakiś wymagań względem ciężarówki to wystarczy zakupić i złożyć jak tamyjka przykazała w instrukcji. Tyle tylko że już na starcie będzie to wyścigówka na blaszaku z kitu ze zwiększonym promieniem skrętu jak wyżej rzeczony Ackerman itd. Są to proste myki a wiele dają. Każdy kiedyś zaczynał i błędy są nieuniknione. Co do warsztatu to nie trzeba garaży wyposażonych w centra obróbcze cnc ale imadełko, wkrętarka, ściski, piłka do metalu, pilniki itd bardzo się przydają. Czytaj forum, pytaj jak coś. Tu Ci każdy pomoże. W UK jest wiara od Nas. Archi, Robert i jeszcze Taki nowy nasz kolega.
Wiem ze to żart :) ;) Znam się na żartach i sam Lubie żartować :) ;) przeglądałem forum tylko że po fakcie. Sam na siebie zły byłem i wyzywałem się od debili że nie wpadłem na taki pomysł jak czytałem niektóre "patenty" na forum. Ale tak jak wspomniałeś człowiek uczy się na błędach i ma nauczkę. Dzisiaj brdzie kara za to bo biore się za blokowanie mechanizmów różnicowych.

Re: Drążek kierowniczy

: 26 maja 2020, 06:13
autor: Sławek
Wydzieliłem do nowego wątku. Nie piszemy o własnych zagadnieniach w cudzych wątkach.

Pozdr

Re: Drążek kierowniczy

: 26 maja 2020, 23:10
autor: mongrel
To było specyficzne bo kojarzyłem że właściciel garażu przebrnął już ten etap budowy i tak jak kolega również mieszka poza Polską. No cóż podobne manewry uprawialiśmy w wątkach giełdy gdzie na czyjejś ofercie sprzedaży skrzyni kroś inny kupował felgi. Trzeba wynaleźć określenie na takie 'spamowanie' u kogoś na garażu/wątku np: wedikowanie od wedico. Przykładowo :mongrel zawedikował o autobusie w garażu Rasala z Zetrosem itp. Proponujcie jak nazwać tego typu 'spamowanie' i żeby to jakoś wiązało się z gwarą grypserą tamyjską.