Mercedes Arocs Agro
- Tomek
- Moderator
- Posty: 1923
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:00
- Arcidiablo
- Kierowca
- Posty: 3519
- Rejestracja: 16 lut 2014, 11:41
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 5 times
Re: Mercedes Arocs Agro
Barman, do tej pory robiłem „dywanowce”, ten jest przełomowy w mojej twórczości w Brzezinach nie zawiesi się na wiadukcie, wjedzie do kopalni i to jest fajne
To jest model na Polskę, SLTki itp. dedykowane są na płaskie drogi germańskich hal pokazowych
To jest model na Polskę, SLTki itp. dedykowane są na płaskie drogi germańskich hal pokazowych
- Arcidiablo
- Kierowca
- Posty: 3519
- Rejestracja: 16 lut 2014, 11:41
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 5 times
- Arcidiablo
- Kierowca
- Posty: 3519
- Rejestracja: 16 lut 2014, 11:41
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 5 times
Re: Mercedes Arocs Agro
Oto moja odpowiedź na pytanie, dlaczego lubię MFC
10 kg kabli w kabinie, wszystko do skracania
10 kg kabli w kabinie, wszystko do skracania
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Arcidiablo
- Kierowca
- Posty: 3519
- Rejestracja: 16 lut 2014, 11:41
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 5 times
- mongrel
- Kierowca
- Posty: 1430
- Rejestracja: 29 sty 2012, 12:27
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 6 times
Re: Mercedes Arocs Agro
Przecież tutaj servonaut a od mfc wcale nie odchodzi mniej a więcej kabli, dodatkowo dochodzi centralka, zwykle potrzeba dodatkowego regla na Y. Gdzie obecnie i to tanio są te moduły świateł których nie trzeba łączyć kablem z naczepą. W przypadku zaś kabiny arocsa jest mniej miejsca z tyłu niż w kabinkach spedycyjnych.