HEMTT M983 v.2.0 by PawloOsw
Regulamin forum
Uwaga !
Garaże mogą zakładać tylko posiadacze minimum jednego modelu 1:14 !!!
Uwaga !
Garaże mogą zakładać tylko posiadacze minimum jednego modelu 1:14 !!!
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9753
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Re: HEMTT M983 v.2.0 by PawloOsw
No to nie ma wyjścia. Jutro pozegnalna sesyja henia i wracam do Stara.
- Drabek
- Kierowca
- Posty: 9099
- Rejestracja: 09 sie 2012, 20:35
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 17 times
Re: HEMTT M983 v.2.0 by PawloOsw
Pawloosw pisze:No to nie ma wyjścia. Jutro pozegnalna sesyja henia i wracam do Stara.
Re: HEMTT M983 v.2.0 by PawloOsw
Boski jest !!! kawał dobrej roboty... nie martwię się o jakosc wykończenia 1:14 ...
- Pablo
- R.I.P 1971-2018 [*]
- Posty: 9679
- Rejestracja: 08 sty 2012, 20:20
Re: HEMTT M983 v.2.0 by PawloOsw
ładnie zestrojony zawias, w/g mnie lepiej chodzi niż w tych chińskich Tatrach za w chujnaście tysięcy
jeden minusik to skręt, na tym nie ma co oszczędzać
jeden minusik to skręt, na tym nie ma co oszczędzać
- Pawloosw
- Kierowca
- Posty: 9753
- Rejestracja: 01 sie 2013, 22:06
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 10 times
Re: HEMTT M983 v.2.0 by PawloOsw
Następnym razem jakbym działał 8x8 to tylko na dwóch serwach. Przy jednym, jakby nie kombinował przy wykrzyżu koła będą skręcać w różne strony.
Pozytywnie zaskoczyły mnie te mil-spece - pomimo "płaskiego bieżnika" w terenie radzą sobie niewiele gorzej od poprzednich axiali a wyglądają o niebo lepiej.
Pozytywnie zaskoczyły mnie te mil-spece - pomimo "płaskiego bieżnika" w terenie radzą sobie niewiele gorzej od poprzednich axiali a wyglądają o niebo lepiej.